sobota, 9 kwietnia 2016

(Nie)zwykła codzienność


Wiem, wiem, wiem.
Długo milczałam, nie pisałam i nie udzielałam się.
To nie z powodu, że o Was, moi Drodzy Czytelnicy, zapomniałam. Nic z tych rzeczy.
U mnie dzieje się dużo co możecie wywnioskować z mojego FanPage na Facebooku.

Przygotowuję się do wyprawy marzeń wraz z niezwykłą podróżniczką do Nepalu. 
Z tego tytułu powstaje projekt książkowy, który nosi tytuł: "Kobieta w drodze".
Poza tym stałam się dziennikarką w Portalu i Radio Emka.

Poza tym moim Fanpage zajmuje się teraz jeszcze jedna osoba.
Administratorką strony jest dziewczyna, która również kocha książki i znajdziecie jej posty z podpisem @lexis.

Teraz będę starała się, z pomocą przyjaciółki, częściej do Was i dla Was pisać.

Odwiedzajcie facebooka i bądźmy w kontakcie, a zobaczycie moją codzienność ubraną w literowe słowa książek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz